Tag Archive for: eesti

Imavere palgi sorteerimisala laoplatsi renoveerimine

2016 aasta juulis viidi läbi projekt, mille käigus renoveeriti vana lagunenud asfaltkattega laoplats Imavere palgi sorteerimisalal. Projekti eesmärk oli stabiliseerida ja parandada laoplatsi kate, et tagada selle vastupidavus ja pikaajaline kasutusiga. Ajaga oli laoplatsi vana asfaltkate lagunenud, muutes töötegemise keeruliseks ja ohtlikuks. Imavere palgi sorteerimisala on oluline osa Stora Enso logistikaahelast, kus sorteeritakse ja ladustatakse suuri puidukoguseid.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil segati olemasolev teekatte materjal (killustik, liiv, savi) tsemendi ja StabilRoad® lisandiga, et saavutada vajalik stabiilsus. Olemasolev pinnas segati põhjalikult läbi, et luua stabiilne alus edasistele töödele. Pärast stabiliseerimist jäeti laoplats talveks katmata, võimaldades pinnasel settida ja saavutada vajalik tugevus.

Sorteerimisala laoplatsi renoveerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on oluliselt laoplats tugevam ja vastupidavam, pakkudes ohutut ning mugavat töökorraldust kogu sorteerimisala personalile.

Projekti andmed

  • Projektijuht: StoraEnso
  • Asukoht: Imavere, Eesti
  • Pindala: 3,800 m2
  • Ehitusaeg: Juuli 2016
  • Ehitusperiood: 2 päeva

Projekti galerii

Kolga-Jaani kruuskattega katseteelõigu stabiliseerimine

2015 aasta juulis viidi Kolga-Jaanis läbi oluline projekt, mille käigus stabiliseeriti kruuskattega katseteelõik. Projekti eesmärk oli parandada teelõigu kvaliteeti ja vastupidavust, muutes selle tolmuvabaks ning piisavalt stabiilseks ja tugevaks, et taluda piirkonna liikluskoormust. Kolga-Jaani teelõik oli enne projekti algust kruuskattega, mis tolmuse ja ebastabiilse pinnana ei vastanud kohaliku liikluse vajadustele.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil segati olemasolev teekatte materjal (killustik, liiv, savi) tsemendi ja StabilRoad® lisandiga, et saavutada vajalik stabiilsus. Stabiliseeritava kihi paksus oli 30 cm, mis tagab tee piisava stabiilsuse ja tugevuse. Esimene pool lõigust kaeti koheselt graniitkillustik-bituumenkattega, et testida katte vastupidavust ja toimivust kohe pärast stabiliseerimist. Teine pool lõigust jäeti talveks katmata, et jälgida, kuidas stabiliseeritud kiht talub talviseid ilmastikutingimusi. Sügisel korrastati teemaa ja kaevati kraavid, et tagada sademevee efektiivne äravool. Järgmisel suvel kaeti teine pool lõigust samuti graniitkillustik-bituumenkattega.

Kolga-Jaani kruuskattega katseteelõigu stabiliseerimine oli oluline samm kvaliteedi ja vastupidavuse parandamisel. Tänu Eesti Transpordiameti ja StabilRoad® tehnoloogia professionaalsele rakendamisele on stabiliseeritud teelõik nüüd palju vastupidavam ja kasutajasõbralikum. See projekt näitab, kuidas uuenduslikud ja keskkonnasõbralikud lahendused võivad oluliselt parandada infrastruktuuri kvaliteeti ja kestvust.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Eesti Transpordiamet
  • Asukoht: Kolga-Jaani, Kõo, Eesti
  • Pindala: 2,800 m2
  • Ehitusaeg: Juuli 2015
  • Ehitusperiood: 1 päev

Projekti galerii