Tag Archive for: keskkonnasõbralik

StabilRoad® tehnoloogia jõudis Vormel E maailmameistrivõistluste ringrajale

Hyderabadi tänava ringrada, ajutine koht, mis on ehitatud Vormel E maailmameistrivõistluste korraldamiseks, asub NTR Parki teedel Hussain Sagari järve serval. Võistlus toimub Telangana kohaliku omavalitsuse toetusel ning NTR Margi tee stabiliseeriti StabilRoad® tehnoloogia abil 2018. aastal. Telangana ja Hyderabadi ametiasutused ning võidusõiduoperaatorid on valinud Formula E Race’i jaoks kõrgeima kvaliteeditasemega tee, et tagada võistluse sujuv ning turvaline korraldus.

StabilRoad® tehnoloogia rakendamine tõstis tee vastupidavust ja kvaliteeti, võimaldades ringrajal taluda Vormel E võistluste intensiivseid tingimusi. StabilRoad® meetodi eelised on mitmekülgsed. Lisaks sellele, et see võimaldab olemasoleva materjali täielikku taaskasutamist, on see keskkonnasõbralik ja kuluefektiivne lahendus, mis pikendab teede eluiga ja vähendab hoolduskulusid.

StabilRoad® tehnoloogia kasutamine Hyderabadi ringrajal on näide ettevõtte pühendumusest pakkuda oma partneritele kõrgeimaid standardeid. Oleme uhked, et saame sellisel moel toetada oma partnereid ja aidata kaasa kõrgkvaliteediliste teede loomisele. Meie pühendumus kvaliteedile ja jätkusuutlikkusele juhib meid edasi, tagades, et nii kohalikud kogukonnad kui ka rahvusvahelised üritused saavad kasu meie innovatiivsetest lahendustest. StabilRoad® tehnoloogia jätkab teede kvaliteedi tõstmist ja vastupidavuse suurendamist, mis on eriti oluline sellistes nõudlikes keskkondades nagu Vormel E maailmameistrivõistluste ringrajad.

Tag Archive for: keskkonnasõbralik

Kolga-Jaani kruuskattega katseteelõigu stabiliseerimine

2015 aasta juulis viidi Kolga-Jaanis läbi oluline projekt, mille käigus stabiliseeriti kruuskattega katseteelõik. Projekti eesmärk oli parandada teelõigu kvaliteeti ja vastupidavust, muutes selle tolmuvabaks ning piisavalt stabiilseks ja tugevaks, et taluda piirkonna liikluskoormust. Kolga-Jaani teelõik oli enne projekti algust kruuskattega, mis tolmuse ja ebastabiilse pinnana ei vastanud kohaliku liikluse vajadustele.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil segati olemasolev teekatte materjal (killustik, liiv, savi) tsemendi ja StabilRoad® lisandiga, et saavutada vajalik stabiilsus. Stabiliseeritava kihi paksus oli 30 cm, mis tagab tee piisava stabiilsuse ja tugevuse. Esimene pool lõigust kaeti koheselt graniitkillustik-bituumenkattega, et testida katte vastupidavust ja toimivust kohe pärast stabiliseerimist. Teine pool lõigust jäeti talveks katmata, et jälgida, kuidas stabiliseeritud kiht talub talviseid ilmastikutingimusi. Sügisel korrastati teemaa ja kaevati kraavid, et tagada sademevee efektiivne äravool. Järgmisel suvel kaeti teine pool lõigust samuti graniitkillustik-bituumenkattega.

Kolga-Jaani kruuskattega katseteelõigu stabiliseerimine oli oluline samm kvaliteedi ja vastupidavuse parandamisel. Tänu Eesti Transpordiameti ja StabilRoad® tehnoloogia professionaalsele rakendamisele on stabiliseeritud teelõik nüüd palju vastupidavam ja kasutajasõbralikum. See projekt näitab, kuidas uuenduslikud ja keskkonnasõbralikud lahendused võivad oluliselt parandada infrastruktuuri kvaliteeti ja kestvust.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Eesti Transpordiamet
  • Asukoht: Kolga-Jaani, Kõo, Eesti
  • Pindala: 2,800 m2
  • Ehitusaeg: Juuli 2015
  • Ehitusperiood: 1 päev

Projekti galerii

Krasnodari piirkonna tehnilise maantee ehitus ülirasketele veostele

2015 aasta juulis alustati Krasnodari krais ambitsioonika maanteeprojektiga, mille eesmärk oli ehitada tehniline tee ülirasketele veostele Kertši silla ehituseks. See projekt oli oluline samm piirkonna infrastruktuuri arendamisel, tagades vajaliku taristu suurte ja raskete ehitusmaterjalide transpordiks.

Projekti käigus laiendati umbes 40 kilomeetri pikkune ja 12 meetri laiune maantee. Selleks, et tee suudaks taluda raskete veoste liikumist, stabiliseeriti olemasolev teekatte materjal (peen saviliiv) tsemendi ja StabilRoad® lisandiga. Stabiliseeritava kihi paksus oli 40 cm, mis tagas tee piisava stabiilsuse ja tugevuse. See oli eriti oluline, arvestades tee kasutusotstarvet üliraskete veoste transpordiks Kertši silla ehitamisel.

Krasnodari piirkonna tehnilise maantee ehitus oli oluline samm piirkonna infrastruktuuri arendamisel, pakkudes tugeva ja vastupidava tee Kertši silla ehituseks vajalike veoste transpordiks. Projekti edukas lõpuleviimine tõestas StabilRoad® tehnoloogia tõhusust ja vastupidavust suurte ja keerukate ehitusprojektide puhul. Tänu StabilRoad® meetodi edukale rakendamisele on maantee nüüd palju vastupidavam ja kasutajasõbralikum, näidates, kuidas keskkonnasõbralikud ja jätkusuutlikud lahendused võivad oluliselt parandada infrastruktuuri kvaliteeti ja kestvust.

Projekti andmed

  • Asukoht: Krasnodar, Venemaa
  • Pindala: 480 000 m2
  • Ehitusaeg: Juuli 2015 – November 2015
  • Ehitusperiood: 5 kuud

Projekti galerii