Tag Archive for: ökoloogiline jalajälg

Indias, Goas alustas tööd renoveeritud Manohari rahvusvaheline lennujaam, mis on suuruselt teine lennujaam piirkonnas

Lennujaama teed ja maandusmisrajad on kavandatud tugevale ning säästvale infrastruktuurile, mis sisaldab ökonoomset päikeseelektrijaama, keskkonnasõbraliku hoonekujundust, energiasäästlikku LED-rajavalgustust, vihmavee kogumissüsteeme ja täiustatud ringlusse võtu võimalustega reoveepuhastit. Lennujaam alustas ametlikult tegevust oma esimese reisilennu saabumisega Hyderabadist.

Manohari lennujaama ehituse peamine uuendus on StabilRoad© tehnoloogia kasutamine, mis on uuenduslik ja keskkonnasõbralik teeehitus lahendus. StabilRoad© tehnoloogia suurendab vastupidavust ning vähendab keskkonnamõju. StabilRoad© tehnoloogia kaasamisega on Manohari lennujaam saavutanud vastupidavama ja jätkusuutlikuma maapealse infrastruktuuri, mis vastab keskkonnateadliku arengu ülemaailmsetele standarditele.

StabilRoad® tehnoloogia toetab raskema kliimaga piirkondi stabiliseeritud teedega

Mussoonvihmaaladel, kus aastane sademete hulk võib ulatuda kuni 3000 mm, seisavad teed sageli silmitsi tõsiste kahjustustega. Vihm uhub teed minema ja üleujutuste korral kannatab kogu infrastruktuur märkimisväärselt. See omakorda mõjutab negatiivselt kohalikku majandust ja kogukondade igapäevaelu. StabilRoad® tehnoloogia pakub lahendust, mis suudab vastu seista karmidele ilmastikutingimustele. StabilRoad® meetodile ehitatud täiustatud teed püsivad ka paljude aastate pärast ideaalses seisukorras. See tähendab, et maapiirkondade elanikud ei pea korduvalt kaotama oma elutähtsat infrastruktuuri ja saavad nautida püsivat ühendust ning paremaid elutingimusi.

StabilRoad® stabiliseerimise tehnoloogia põhineb unikaalsel meetodil, muutes teed vastupidavaks ekstreemsete sademete ja üleujutuste suhtes. See tehnoloogia tagab, et teed jäävad tugevaks ja vastupidavaks ka kõige rängemate ilmastikutingimuste korral. Selle tulemusena on võimalik vähendada teede remondi ja hoolduskulusid, pakkudes samal ajal usaldusväärset transpordivõrgustikku. Peale ilmastikukindluse on StabilRoad® tehnoloogia ka keskkonnasõbralik. Kasutades kohalikke materjale ja vähendades vajadust pideva hoolduse järele, aitab see vähendada ökoloogilist jalajälge. See on eriti oluline piirkondades, kus loodusressursside säilitamine on kriitilise tähtsusega.

StabilRoad® toetab maapiirkondade hädavajalikku majanduslikku arengut, pakkudes ohutuid ja kliimaga kohandatud teid. Stabiilne ja usaldusväärne infrastruktuur on oluline faktor, mis võimaldab kohalikul majandusel areneda, parandades juurdepääsu turgudele, haridusele ja tervishoiuteenustele. See toob kaasa elukvaliteedi tõusu ja loob uusi majandusvõimalusi. StabilRoad® tehnoloogia pakub jätkusuutlikku ja tõhusat lahendust teede stabiliseerimiseks raskema kliimaga piirkondades. Selle tulemusena saavad maakogukonnad säilitada oma elutähtsa infrastruktuuri ka ekstreemsetes ilmastikutingimustes, tagades jätkusuutliku majanduskasvu ja paremad elutingimused.

StabilRoad® suurprojekt Hyderabad rahvusvahelises lennujaamas oli edukas

Alates 2020. aasta märtsist alustati remonditöödega Hyderabadi rahvusvahelise lennujaama olemasolevatel teedel ja platsidel. Lisaks hakati rajama uusi lennujaama teenindavaid teid ja parke, kasutades StabilRoad® tehnoloogiat. India valitsus andis eriloa tööde jätkamiseks ka Covid-19 viiruse karantiiniperioodil, mis võimaldas mahukamaid töid, kuna lennuliiklus oli sel ajal minimaalne. Renoveerimis- ja rekonstrueerimistööde käigus stabiliseeriti StabilRoad® tehnoloogia abil Hyderabadi lennujaama ruleerimisteed, osaliselt varustardirada ning täies ulatuses peamine stardi- ja maandumisrada. Kokku stabiliseeriti ligi 300 000 m² pinda.

Üks suurimaid kaubalennukeid, Airbus Beluga, maandus 4. detsembril Rajiv Gandhi rahvusvahelises lennujaamas (RGIA), pakkudes vaatajatele haruldase ja erakordse elamuse. Hyderabadi lennujaama võimud korraldasid selle maandumise rajale, mis oli osa aastatel 2020 ja 2021 läbi viidud StabilRoad® meetodil, kokku 700 000 ruutmeetri suurusel alal.

StabilRoad® tehnoloogia kasutamine Hyderabadi rahvusvahelises lennujaamas tõestas taas oma efektiivsust ja vastupidavust. Tehnoloogia võimaldab suure koormusega teedel ja maandumisradadel säilitada oma kvaliteedi ja funktsionaalsuse ka intensiivse kasutuse korral.  StabilRoad® meetod on aidanud vähendada hoolduskulusid ja pikendada teede eluiga, pakkudes keskkonnasõbralikku ja kuluefektiivset lahendust. Hyderabad rahvusvahelise lennujaama suurprojekt on eeskujuks tulevastele lennujaamade infrastruktuuriprojektidele, tõestades, et kvaliteetne ja vastupidav tee on võimalik saavutada ka keerulistes tingimustes.

Tag Archive for: ökoloogiline jalajälg

Andamani ja Nicobari saarte riikliku maantee laiendamine

2019 aastal alustati Indias Andamani ja Nicobari saarte liidu territooriumil uue ning ambitsioonika riikliku maantee projektiga. Projekti eesmärk oli parandada liiklusohutust ja teede vastupidavust, eriti arvestades saarte rasket kliimat ja mussooniperioode, mis toovad endaga kaasa intensiivseid vihmasadusid ning keerulisi ilmastikuolusid. Andamani ja Nicobari saared on tuntud oma kauni, kuid keerulise maastiku poolest. Piirkonna maantee infrastruktuur on eluliselt tähtis kohaliku kogukonna ja turismi arengu jaoks.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil laiendati umbes 55 kilomeetri pikkune ja 5,5 meetri laiune maantee. Esimene teelõik valmis 2019. aastal, mille järel teostati põhjalik testimine ja jälgimine. Testimise tulemused olid väga positiivsed, mistõttu otsustati kogu tee ehitustööd lõpule viia StabilRoad® meetodi abil. Projekt valmis märtsiks 2021.

Andamani ja Nicobari saarte riikliku maantee laiendamine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on saarte riikliku maantee nüüd tugevam ja vastupidavam, pakkudes ohutut ning mugavat liiklemisvõimalust saarte elanikele ja külastajatele.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Vishwa Samudra Engineering
  • Asukoht: Andaman & Nicobar saared, India
  • Pindala: 300,000 m2
  • Ehitusaeg: Märts 2019 – Märts 2021
  • Ehitusperiood: 1 aasta

Projekti galerii

Hyderabadi rahvusvahelise lennuvälja renoveerimine

2020 aasta märtsis alustati ulatuslikke renoveerimistöid Hyderabadi Rajiv Gandhi nimelises rahvusvahelises lennujaamas. Projekti peamine eesmärk oli parandada lennujaama infrastruktuuri, tagades ohutud ja vastupidavad ruleerimis- ja lennurajad, mis vastavad rahvusvahelistele standarditele ning suudavad taluda suurt liikluskoormust. Rajiv Gandhi rahvusvaheline lennujaam on oma nime saanud India endise peaministri Rajiv Gandhi järgi ja on tunnustatud kui üks maailma parimaid lennujaamu, olles jõudnud AirHelpi maailma kümne parima nimekirja.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil stabiliseeriti kõik stardi- ja maandumisrajad ning ruleerimiseks ettenähtud teed, kogupikkusega 8 kilomeetrit. Stabiliseeriti kogu olemasolev teekatte struktuur, mis muutis lennujaama rajad vastupidavamaks ja kauakestvamaks. Olemasoleva materjali taaskasutamine vähendas uute materjalide vajadust ja aitas kaasa keskkonnasäästlikkusele.

Hyberbad rahvusvahelise lennuvälja renoveerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on lennuvälja rajad nüüd tugevamad ja vastupidavamad, pakkudes ohutut ning mugavat lennutegevust tuhandetele reisijatele ja kaupadele.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Vishwa Samudra Engineering
  • Asukoht: Hyderabad, India
  • Pindala: 300,000 m2
  • Ehitusaeg: Märts 2020 – Märts 2021
  • Ehitusperiood: 1 aasta

Projekti galerii

Hyderabadi kesklinna peatänava stabiliseerimine ja asfalteerimine

2018 aasta veebruaris viidi Hyderabadi kesklinnas läbi ulatuslikud teetööd, mille käigus stabiliseeriti ja asfalteeriti peatänav. Projekti peamine eesmärk oli parandada teekatte kvaliteeti, tagades selle vastupidavuse ja pikendades selle kasutusiga. Projekt oli suunatud olemasoleva mitmekihilise osaliselt lagunenud bituumen asfaldi pinnase stabiliseerimisele ja katmisele uue asfaldikihiga. Hyderabad, kus elab umbes 7 miljonit inimest, on tuntud oma tiheda liikluse ja intensiivse liikluskoormuse poolest. Kesklinna peatänava kvaliteet ja seisukord on kriitilise tähtsusega, kuna see on üks linna peamisi transpordisõlmi.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil stabiliseeriti olemasolev pinnas ja seejärel kaeti 5 cm paksuse asfaldikihiga. Protsessi käigus segati läbi 30 cm pinnast, millest umbes 25 cm moodustas bituumen asfalt ja 5 cm vana mustsegu (WMM). Seejärel kaeti stabiliseeritud pind 5 cm paksuse uue asfaldikihiga, mis tagas teekatte tugevuse ja vastupidavuse.

Hyderabadi kesklinna peatänava stabiliseerimine ja asfalteerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on uus peatänav nüüd oluliselt tugevam ja vastupidavam, pakkudes ohutut ning mugavat liiklemisvõimalust miljonitele inimestele.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Vishwa Samudra Engineering
  • Asukoht: Hyderabad, India
  • Pindala: 22,000 m2
  • Ehitusaeg: Veebruar 2018
  • Ehitusperiood: 6 päeva

Projekti galerii

Kerala riikliku maantee stabiliseerimine ja asfalteerimine

2018 aasta märtsis viidi läbi ulatuslikud renoveerimistööd Kerala piirkonna riiklikul maanteel. Projekti peamine eesmärk oli parandada teede kvaliteeti ja pikendada nende kasutusiga, rakendades keskkonnasõbralikke ja jätkusuutlikke tehnoloogiaid. Kerala on tuntud ka oma keeruliste ilmastikutingimuste poolest, sealhulgas tugevad vihmasajud ja kuumad temperatuurid. Need tingimused mõjutavad oluliselt teede kvaliteeti ja vastupidavust.

Projekti käigus stabiliseeriti ja taaskasutati olemasolev teekatte materjal. Projekt keskendus olemasoleva materjali taaskasutamisele, et parandada maantee vastupidavust ja kvaliteeti. See protsess hõlmas olemasoleva teekatte põhjalikku segamist ja stabiliseerimist StabilRoad® meetodil, et luua tugev ning vastupidav alus. Seejärel kaeti stabiliseeritud ala uue asfaldikihiga, mis tagas teekattele pikaajalise kestvuse ja kvaliteedi.

Kerala riikliku maantee stabiliseerimine ja asfalteerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on Kerala maantee nüüd oluliselt vastupidavam ja paremas seisukorras, pakkudes ohutut ning mugavat liiklemisvõimalust kohalikele elanikele ja külastajatele.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Vishwa Samudra Engineering
  • Asukoht: Adoor Town, Kerala, India
  • Tee pikkus: 5,9 km
  • Ehitusaeg: Märts 2018
  • Ehitusperiood: 9 päeva

Projekti galerii

Krishnapatnam sadamaalade stabiliseerimine ja asfalteerimine

2017 aasta veebruaris viidi Andhra Pradeshi osariigis asuvas Krishnapatnam sadamas läbi ulatuslikud teetööd, mille käigus stabiliseeriti ja asfalteeriti raskeveokite parkla vahelised juurdepääsuteed. Projekti eesmärk oli parandada teede vastupidavust ja kasutusmugavust, et tagada sujuv ja ohutu liiklemine sadama territooriumil. Krishnapatnam sadam on üks suurimaid ja olulisemaid sadamaid Indias, mis teenindab tuhandeid raskeveokeid iga päev. Sadama juurdepääsuteede kvaliteet ja vastupidavus on kriitilise tähtsusega, kuna need teed peavad taluma äärmuslikke koormusi.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil stabiliseeriti olemasolev pinnas ja seejärel kaeti 5 cm paksuse asfaldikihiga. Stabiliseerimiseks ja segamiseks kasutati ainult sadama territooriumil leiduvat pinnast, sealhulgas saviliiva ja savikat killustikku. See lähenemine tagas, et teetöödeks vajalikud materjalid olid kergesti kättesaadavad ja keskkonnasõbralikud.

Krishnapatnam sadamaalade stabiliseerimine ja asfalteerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on juurdepääsuteed nüüd oluliselt tugevamad ja vastupidavamad, pakkudes ohutut ning mugavat liiklemisvõimalust sadamas.

Projekti andmed

  • Projektijuht: Vishwa Samudra Engineering
  • Asukoht: Andhra Pradesh, India
  • Pindala: 20,000 m2
  • Ehitusaeg: August 2017
  • Ehitusperiood: 10 päeva

Projekti galerii

Imavere palgi sorteerimisala laoplatsi renoveerimine

2016 aasta juulis viidi läbi projekt, mille käigus renoveeriti vana lagunenud asfaltkattega laoplats Imavere palgi sorteerimisalal. Projekti eesmärk oli stabiliseerida ja parandada laoplatsi kate, et tagada selle vastupidavus ja pikaajaline kasutusiga. Ajaga oli laoplatsi vana asfaltkate lagunenud, muutes töötegemise keeruliseks ja ohtlikuks. Imavere palgi sorteerimisala on oluline osa Stora Enso logistikaahelast, kus sorteeritakse ja ladustatakse suuri puidukoguseid.

Projekti käigus kasutati StabilRoad® tehnoloogiat, mille abil segati olemasolev teekatte materjal (killustik, liiv, savi) tsemendi ja StabilRoad® lisandiga, et saavutada vajalik stabiilsus. Olemasolev pinnas segati põhjalikult läbi, et luua stabiilne alus edasistele töödele. Pärast stabiliseerimist jäeti laoplats talveks katmata, võimaldades pinnasel settida ja saavutada vajalik tugevus.

Sorteerimisala laoplatsi renoveerimine oli edukas projekt, mis näitas StabilRoad® tehnoloogia kasutamise eeliseid. Tänu StabilRoad® tehnoloogiale on oluliselt laoplats tugevam ja vastupidavam, pakkudes ohutut ning mugavat töökorraldust kogu sorteerimisala personalile.

Projekti andmed

  • Projektijuht: StoraEnso
  • Asukoht: Imavere, Eesti
  • Pindala: 3,800 m2
  • Ehitusaeg: Juuli 2016
  • Ehitusperiood: 2 päeva

Projekti galerii